IKI - Amaliai

Įmonės profilis: kontaktinė informacija, klientų atsiliepimai, įvertinimas ir akreditacija, klientų skundai, verslo informacija

Nuotraukos

IKI - Amaliai

apibūdinimas

IKI. Arčiau Tavęs! - Parduotuvių tinklas IKI

Esame itin patikimi maisto žinovai: kasdien pateikiame šviežius produktus ir puikų kainos bei kokybės santykį! Mūsų pasiūlymų ir akcijų ieškokite iki.lt

Kontaktai

Adresas:
Ateities pl. 4a, 52322 Kaunas


funkcijos

Įėjimas
pritaikytas neįgaliesiems
Stovėjimo aikštelė
pritaikyta neįgaliesiems
Pristatymas
Apsipirkimas parduotuvėje
Debeto kortelės
NFC mobilieji mokėjimai
Kredito kortelės
Metalinės skardinės
Stiklo buteliai
Pagamintas maistas

Atsiliepimai

  • ☆ ☆ ☆ ☆
    06.01.2024

    Jurgita

    Sveiki, noriu pranešti, jog IKI parduotuvės esančios Kaune, Amaliuose, personalo aptarnavimas ir darbas kai kuriuose skyriuose yra siaubingas. Pardavėjos visai nesiskaito su klientais, tonas pastoviai yra labai piktas, atmestinas ir pan. Pvz, paprašius prieiti prie savitarnos kasos, atsakymas buvo piktu tonu "TUOJ". Tas "tuoj" truko apie 6-7min, nors pardavėja neturėjo didelių eilių ir turėjo tarpus tarp ateinančių klientų prie kasos. Ir priėjo tik po to, kai buvo pakartotas prašymas jau kiek pikčiau. Konfliktų jau ten turėta, kadangi su kiekvienu apsilankymu drbuotojų elgesys išmuša iš vėžių ir sugadina nuotaiką. dabar, konkretūs pavyzdžiai: su 50% nuolaida buvome jau ne kartą apgauti. Skyriaus darbuotojos tuos lipdukus klijuoja belekur, o prie kasos nepritaiko tų 50% nuolaidos, nei su darbuotojo pagalba, nei be. Tuomet dar reikia išklausyti darbuotojų nepasitenkinimą kaip mes čia nepirksim, jei jau atsinešėm, ir kad ne jų problemos ir, kad nieko tokio, kai jau kelintą kartą iš eilės klijuojamos etiketės belekur ir bandoma apgauti. Kažkada buvo dar tokia situacija, kad pasitikrinus prekes pastebėjome, jog yra netaikoma nuolaida ( eilinį kartą), ir pasakėm, kad nepirksim tos prekės, o darbuotoja atsisakė prekę išminusuoti, nes jau buvo sumokėta 10 centų iš IKi kortelės taškų :D nu kažkoks absurdas, niekur netenka patirti tiek neigiamų emocijų, kaip toje parduotuvėje,o ji mums arčiausiai namų, ir nori nenori - kartais tenka joje apsilankyti. Aš nesu žmogus, kuris neturi ką veikti ir rašo skundus. Esu labai kantri, bet jau šis atvejis perpildė visas kantrybės taures. Aš suprantu, kad jos nemyli savo darbo, kad pavargsta ir pan. Aš irgi pavargstu savo darbe, o žmonių kiekius atlaikau 1000 kartų didesnius, bet profesionalumą išlaikyti reikia, visgi tai yra klientų aptarnavimas. Rankų kojų bučiuoti niekas neprašo, bet bent jau tegul tos darbuotojos užsideda akinius, kai klijuoja lipdukus belekur, ir nueina į kursus klientų aptarnavimo.

Parašyti atsiliepimą

Susijęs